czwartek, 13 listopada 2014

Lekkie odświeżenie pokoju córki

Ostatnio naszło mnie na zmiany w pokoju córki, przede wszystkim chodziło mi o przemalowanie dwóch ścian na kolor szary, te brązowe wydawały mi się za ciemne, a pokój maluteńki. W trakcie remontu wyszły inne rzeczy, które dodaliśmy i zmieniliśmy:).
Od razu zrobiło się jaśniej, świeżo, a pokój zyskał na przestrzeni. Laura jest bardzo zadowolona, jej reakcja na nowy pokój: "oooo Mamo, Mamo, dziękuję" :). Dla takich momentów naprawdę było warto:). 
Oprócz odświeżenia ściany, dodałam kilka półek na książeczki i obrazki. Oczywiście nie mogło na nich zabraknąć koników my little pony, których fanką jest moja córeczka:). Pompony zostały wykonane własnoręcznie, szafka nocna na giętych nóżkach kupiona w Ikea i lekko zmodyfikowana przeze mnie i przy pomocy męża:), obrazki z pomponami - ramki kupione w Ikea, środek wykonany samodzielnie, przepiękne poszewki w szare romby kupione od Kasi z bloga Baśniowy Dom, są porządnie wykonane i z wielką estetyką, pojemniki w szare zygzaki kupione w Biedronce. Dodatkowym meblem w pokoju jest szafa Ikeowska. Niestety model nie jest już dostępny w sklepach, a szkoda bo oprócz drążka na wieszaki posiada w drugiej połówce półki na ubrania, a to rzadkość w gotowych, standardowych szafach.
Tutaj i Tutaj możecie obejrzeć pokój przed zmianami.

A tak jest teraz po lekkiej metamofrozie :)




8 komentarzy:

  1. Śliczny pokoik Kasku,widać ze wlozylas w niego dużo pracy i jeszcze więcej serca :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam podziwiać i oglądać Twoje pomysły i metamorfozy. Widać że nie tylko sprawia Ci to ogromną przyjemność, ale jest tam pasja, radość, całe serce. Cieszę się że dzielisz się Tym z nami i jestes dla mnie inspiracją, ogladam i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz proszę co to za zasłony, widzę coś takiego w swojej sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasłony kupione w sklepie internetowym dekoria.pl, kolekcja Jupiter :). Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ależ cudowny pokoik! Masz dar Kochana:-) Ja też się szykuje do zmiany pokoju córeczki i nie ukrywam, że chciałabym także wpleść szarość:-) Z elementami różu wygląda obłędnie:-)

    OdpowiedzUsuń