poniedziałek, 7 lipca 2014

Pokój córeczki c.d.

Do zakupu łóżka dla Laury przymierzałam się dosyć długo. Na rynku jest wiele
pięknych tapczaników. Nie mogłam się zdecydować. Nie zdawałam sobie sprawy, że kupno łóżka dla trzylatki będzie takie czasochłonne :).
To nie dlatego, że miałam zbyt wysokie wymagania. Musiało ono spełniać kilka czynników:
- wiedziałam, że ma być białe, estetyką pasujące do reszty mebelków,
- w przystępnej cenie,
- na tyle długie i szerokie, że ja lub mąż będziemy mogli swobodnie położyć się obok córki, wtedy kiedy będzie taka potrzeba,
- będzie można po nim skakać jak na trampolinie (z tym chyba nie wyszło, ale dla chcącego nic trudnego :)).

Poniżej lista łóżek, które przykuły moją uwagę: 
- metalowe łóżko Minnen z Ikea (339,99 zł)
Tutaj obawiałam się, że kręcąca się w nocy córka będzie miała często bliski kontakt z ramami łóżka. Ogromnym plusem tego mebla jest regulowana długość, a to rzadkość wśród łatwo dostępnych mebli na rynku.


Źródło: http://www.ikea.com/pl/


- sosnowe, drewniane, firmy Adel (698,05 zł).
Wydawało mi się zbyt masywne i za duże.


Źródło: http://www.esmebel.com/

- drewniane Cinderella (1 169 zł.)
Za wysokie, jak dla mnie zbyt wygórowana cena.


Źródło: http://www.homplex.pl/produkty/produkt-bydgoskie-meble-lozko-cinderella-cinderella-cind_t71-6318358.htm

- zdecydowałam się na kupno przez allegro, łóżko Klara zrobione na zamówienie (630zł), sprzedający Bedlayn. Te oferowane na aukcji nie pasowały nam rozmiarem. Bardzo miły właściciel firmy bez problemu wykonał dla mnie takie jak chciałam.


Dużym plusem jest wysuwana dolna szuflada, do której chowam pościel Laury oraz barierka zabezpieczająca


a to słodka, tiulowa spódniczka Laury w której tańczy dla nas przed telewizorem :)

Pozdrawiam
Kasia:)

16 komentarzy:

  1. Ślicznie!!!
    Szkoda, że nie mam córci
    Pozdrawiam :))) s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, wszystko przed Tobą, jeszcze nic straconego :). Pozdrowienia na Twoich "maluszków" :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne to łóżko,jak dla małej królewny :) Też szukam łóżka...ale moja królewna ma 11 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To łóżko pasuje również dla starszej królewny, tylko oczywiście bez barierki :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne to łóżeczko. Zaraz będę szukała łóżeczka dla synka. Córcia ma to metalowe z Ikei i jestem bardzo zadowolona. Kładę wałeczki, poduszeczki i przyzwyczaiła się, nie przeszkadza jej metal, a rozsuwanie jego jest mega praktyczną sprawą, bo na początku łóżeczko zajmuje mało miejsca. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ali dziękuję:). To prawda, rozsuwane łóżko z Ikei jest bardzo praktyczne. Śliczne białe jak i czarne :). Ciężko było się zdecydować :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne łóżeczko takie delikatne, reszta pokoju też bardzo,bardzo ładna. Mam pytanie co do komody jakiej jest firmy bo równie śliczna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Komoda jest z IKEA, seria Hemnes. Uchwyty tylko zmieniłam na białe :)Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Dzień dobry:) Śliczne to łóżeczko:) Czy można wiedzieć na jakie wymiary tego łóżeczka się Pani zdecydowała? Poszukuje właśnie łóżka dla 2,5 rocznej córeczki i to byłoby do nas idealne:) Dokładnie czegoś takiego szukałam ale nie było to takie proste... Zastanawiam się jaki wymiar byłby najodpowiedniejszy biorąc pod uwagę, jak sama Pani na wstępie zaznaczyła, czasami trzeba położyć się obok dziecka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :) na moją prośbę sprzedający wykonał łóżeczko o wymiarach 160x80 :). To większe - 180x80 wydawało mi się strasznie duże jak na nasz mały pokoik :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. A czy Pani zdaniem szerokość 80 cm jest wystarczająca?Pytam bo w ofercie mają również 90 cm.. Mam jeszcze do Pani jedno pytanko; zauważyłam że mała ma w pokoiku komodę z serii Hemnes - co dobrała Pani do niej tzn. jaką szafę, regał na zabawki..?

    OdpowiedzUsuń
  8. Szerokość 80cm jest wystarczająca, żeby położyć się z dzieckiem na chwilę, przeczytać bajkę, poleżeć, poprzytulać "maleństwo":). Spokojnie zmieści się również dwójka dzieciaków w wieku przedszkolnym. Jeżeli natomiast chcemy spać całą noc z dzieckiem to zdecydowanie ta szerokość jest za mała.
    Komoda Hemnes – tutaj zmieniłam tylko uchwyty. Regał na zabawki jest firmy Adel.
    Stoliczek z krzesłami z Ikea. Skrzynia na zabawki kupiona w sklepie internetowym. Szafa jest w planach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Pani dziękuję za wyczerpujące informacje:) Łóżko jest piękne i na pewno je kupię:) Wreszcie poszukiwania mogę uznać za zakończone:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Jeśli można zapytać; dlaczego wybrała Pani proste boki łóżka. Czy te zaokrąglenia w oryginale Klary kolidują z zamontowaną barierką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam proste boki łóżka, ponieważ tak doradził mi sprzedający. Jedna z moich czytelniczek kupiła to łóżko z falowanymi bokami i barierka świetnie się trzyma.

      Usuń
  10. Witam. Gdzie Pani zakupila to lozko? Bo nie moge znalezc po nazwie Klara tego lozka. Jest śliczne i cena przystepna a na stronie producenta ceny sa o ponad 200 zl drozsze. Czy możliwe jest zeby az tak te lozka podrożały? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń