wtorek, 22 lipca 2014

Metamorfoza sypialni

Gotowa, długo wyczekiwana, nasza sypialnia. Pokój relaksu, odpoczynku i rozwoju mojej pasji (to tutaj rodzą się wszystkie moje pomysły). Pomieszczenie w naszym M, które przeszło chyba najwięcej metamorfoz. Początkowo znajdowała się tutaj rupieciarnia, miejsce gdzie trzymaliśmy nie rozpakowane pudła z naszym dobytkiem, materiały po remoncie, książki, dokumenty itp.

Tak wyglądał pokój poprzednich właścicieli mieszkania, jeszcze przed generalnym remontem

Później był to pokój córeczki, a następnie nasza sypialnia na którą nie mieliśmy zupełnie
czasu bo przecież zawsze było coś ważniejszego do wyremontowania, kupienia itd. 

Tak wyglądał kącik Laury w naszej sypialni. Aktualny pokój córki prezentowałam TUTAJ i TUTAJ
 
Niegdyś był to pokój w kolorze caffe latte z białą szafą, regałem na książki i wygodną sofą z IKEA Beddinge Lovas (która od dłuższego czasu posługiwała nam za łóżko sypialniane).
 
Źródło: zdjęcie ze strony http://www.ikea.com/pl/pl/ 
 
Podczas planowania zmian rozważaliśmy kwestię zakupu nowego łoża z materacem 160cmx200cm. Szkoda nam było wyzbywać się naszej ulubionej sofy, więc postanowiliśmy wspólnie z mężem, że zostaje u nas, by gościć w naszej nowej sypialni w zupełnie nowej odsłonie:). Zamówiłam tylko do niej pikowane wezgłowie, zrobione na wymiar od sprzedającego na allegro Jr-meble. Jestem zachwycona zagłówkiem jest taki jak chciałam, zgodny z moim projektem. Świetny materiał (otrzymałam 5 wzorników tkanin, które wcześniej sobie wybrałam i w ten sposób mogłam spokojnie zdecydować, który kolor oraz jaka tkanina najbardziej mi odpowiada).
Także na allegro kupiłam dwa nocne, białe stoliki z ludwikowskimi nogami. Zdobią je wysokie lampy nocne z czarnymi abażurami.
W kąciku stoi czarna konsolka, służąca jako mini toaletka. Brakuje jeszcze lustra, które w planach będzie nad nią wisiało. Tę piękną konsolkę zrobioną na wymiar kupiłam na allegro
od sprzedającego stolarstwoatb.
 
A oto jak się prezentuje nasza sypialnia po metamorfozie:





A to moja Kochana córeczka Laura, która bardzo pomagała mi przy sesji zdjęciowej :)

Kolejny etap to wybieranie bibelotów i dodatków, ale na ten temat w kolejnych postach :)

Pozdrawiam
Kasia

30 komentarzy:

  1. Witaj
    Wyczarowałaś cudowną sypialnię.
    Chciałam zapytać o szafę? skąd jest? jeśli można zapytać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję, to bardzo miłe, że podoba się również Tobie :). Szafa jest z IKEA, system Pax - drzwi Bergsbo :)

      Usuń
  2. Ja z kolei chcę zapytać o ścianę za łóżkiem, czym jest malowana, czy jakaś specjalna technika malowania daje taki efekt, jakas przecierka? Jest bardzo ladnie, elegancko, a córeczka urocza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściana pomalowana jest farbą dekoracyjną dekoral włoskie impresje, kolor Arrivederci :). Malowałam ścianę specjalną malarską rękawicą :). Najlepsza farba jaką kiedykolwiek malowałam. Ma dużo plusów: łatwo się rozprowadza, jest bardzo wydajna, szybko schnie i nie śmierdzi :). Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  3. super te lampy. można je jeszcze gdzieś dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampy można kupić w sklepie Home Decoration http://www.homedecoration.pl/ :)

      Usuń
  4. Niesamowita metamorfoza!! Podoba mi się wszystko a zagłówek bajka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    pokój po metamorfozie śliczny. To prawie sypialnia z moich marzeń. Mam więc kilka pytań. Czy farba dekoracyjna nadaje się do malowania innych powierzchni niż gładź? Jaka farbą są pomalowane pozostałe ściany.? Jaką tkaninę wybrałaś na zagłówek? Mój pokój jest na pewno mniejszy i między łóżkiem a ścianą pozostanie tylko 35 cm. czy taka szerokość wystarcz do swobodnego przemieszczania się? Pytań dużo ale odpowiedz na nie rozwieje wszystkie moje wątpliwości.
    pozdrawiam
    Valeria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) dziękuję bardzo:). Farbą można malować gładkie powierzchnie np. płyta gipsowo-kartonowa lub gładź. Producent zaleca przed malowaniem zagruntować jedną warstwą gruntu ich marki. My zagruntowaliśmy zwykłym gruntem i farba świetnie się trzyma. Tą samą farbą jest pomalowany również przedpokój zobacz: http://mysweethomeblaszka.blogspot.com/2013/10/waski-szary-przedpokoj.html. Farba idealnie się trzyma i nic nie odchodzi:).
      Pozostałe ściany pomalowane są farbą z mieszalnika firmy dulux (musiałabym sprawdzić w piwnicy numer jeżeli będzie taka potrzeba:)).
      Zagłówek jest obity tkaniną HC21 http://artmeb-hurt.pl/oferta-firmy/tkaniny/item/104-hc.html.
      Odległość między ścianą, a łóżkiem 35cm? - hmm myślę że u mnie nie ma więcej:):) nam ta odległość nie przeszkadza w żaden sposób. Mogłam ustawić jeszcze łóżko pod oknem, ale wtedy nie miałabym tak dekoracyjnego zagłówka :) Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania to pisz śmiało chętnie pomogę :).

      Usuń
  6. Piękna sypialnia, idealna do odpoczynku!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) to jedno z moich ulubionym miejsc w domu:)

      Usuń
  7. A czy możesz zdradzić u kogo na allegro kupiłaś stoliki nocne???
    Valeria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie:) stoliki kupiłam od użytkownika design-wood. Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Pięknie wyszła Ci ta metamorfoza:) Ja ciagle poszukuję inspiracji i nie mogę się zdecydowac na to, jak urządzić swoja sypialnię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej urządzić ją w podobnym stylu co pozostałe pomieszczenia w mieszkaniu :)

      Usuń
  9. Ładnie! Zupełnie inaczej niż przed remontem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda przepięknie, gratuluję wyczucia smaku i świetnego, spójnego efektu końcowego. Podoba mi się oświetlenie i stylowe lampy - dla mnie to element wykończenia równie ważny co kobiece buty, dopełniające cąłości:) Aż sama mam ochotę wskoczyć do takiej sypialni na słodką drzemkę - znajdą się jeszcze miejsca?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo miły komentarz :). Łóżko jest małe, ale damy rade :)

      Usuń
  11. Jak się patrzy na 2 pierwsze zdjęcia, to wydaje się to niewiarygodne ;) a to znak, że należą się tutaj owacje na stojąco!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć Kasiu, chyba mamy wiele wspólnego, bo czuję się tu jak u siebie :) Bardzo fajnie Ci to wyszło, będę zaglądać bo widzę, że świetnie miksujesz meble z Ikea z łupami z Allegro, a to bardzo lubię. Sypialnia jest świetna, zagłówek i lampy piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) uwielbiam takie połączenia :). Najpierw szukam mebli i dodatków w sklepach internetowych, na promocjach i wyprzedażach, a ewentualnie później dobieram do nich inne akcesoria lub meble z IKEA.

      Usuń
  13. Nigdy bym nie zgadł, że łóżko sypialniane to tak naprawdę sofa z dodatkowym wezgłowiem - pomysł bardzo dobry. Jeśli tylko sofa była wygodna, to rzeczywiście nie było sensu wydawać dodatkowych pieniędzy na nowe łóżko sypialniane. Co do reszty - lubię wnętrza w szarościach, a ta sypialnia wygląda naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  14. No cóż chyba już wszystko zostało powiedziane i ze wszystkim się zgadzam. Na pewno wlozylas w to cudenko mnustwo pracy, czasu i serca ale efekt "bajka". Na prawdę podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolosalna różnica, dobra robota! Szarości idealnie nadają się do sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ściany wyglądają jakby były obłożone tapetą a nie farbą, super efekt. Bardzo podoba mi się Twoja metamorfoza sypialni :-).

    OdpowiedzUsuń