niedziela, 17 listopada 2013

Wyszukane dekoracje

Długo szukałam pojemnika na utensylia, nigdzie nie mogłam znaleźć takiego, który pasowałby do mojej kuchni, a najważniejsze przypadłby mi do gustu. Zawsze mam tak, że jeżeli coś sobie ubzduram i za wszelką cenę chcę to mieć i kupić to niestety nigdzie tego nie ma, w żadnym sklepie, w internecie i zazwyczaj po jakimś czasie, całkiem przypadkiem natykam się na daną rzecz dawniej poszukiwaną. Tym razem było podobnie. Absolutnie przez przypadek weszłam do TK Maxx i zobaczyłam szary pojemnik co prawda na ciasteczka, ale u mnie służy jako pojemnik na drewniane przybory kuchenne:).








Drugą perełką zakupioną w tym sklepie jest wysoki, drewniany świecznik, który był schowany gdzieś za dużymi figurkami dekoracyjnymi. "Pokochałam" go od razu:).



Pozdrawiam
Kasia:)

8 komentarzy:

  1. Super zdobycze :) za to lubię Tk Maxx, że można wyszukać perełki za naprawdę rozsądną cenę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz bardzo profesjonalne,
    ale także w sposób bardzo interesujący i przyjemnie się go czyta.
    Dodam Twojego bloga do listy najlepszych blogów o projektowaniu
    http://blog-o-projetkowaniu-wnetrz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra! Świetny blog, jestem pod wielkim wrażeniem! Z przyjemnością dodaję Cię do mojej bazy najlepszych blogów architektonicznych http://architektoniczne-blogi.blogspot.com/. Liczę na wysoki poziom wpisów. Pozdrawiam serdecznie, Piotr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny przybornik :) sama już od jakiegoś czasu myślę o zrobieniu czegoś takiego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że otaczasz się przepięknymi przedmiotami.Wszystkie bym najchętniej zaadoptowałam do mojego mieszkanka.Bardzo ładnie urządzasz.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło:) dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  6. piękny pojemnik i swiecznik tez lubie TK Maxx zapraszam w moje skromne progi http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń