poniedziałek, 24 czerwca 2013

Pokoik córeczki

Pokoik mojej córeczki. Oto i on. W pełni gotowy, wymuskany i dopracowany:)
Laura zachwycona, mamusia chyba bardziej:).
Dużo czasu zajęło mi zanim wpadłam na pomysł jak go umeblować i zaaranżować, tak żeby był funkcjonalny - odgrywał rolę jednocześnie sypialni, bawialni oraz był
miejscem na przyjmowanie małych gości, a wszystko to w przyjemnej tonacji, dwóch - trzech kolorów. Myślę, że to założenie poniekąd się udało. Przynajmniej starałam się bardzo:). 
Mebelki są koloru białego, wszystkie pochodzące z różnej kolekcji. Takie rozwiązanie będzie mi łatwiej dostosować do zmieniającego się wieku córeczki.Będę mogła stopniowo wymieniać te elementy z których Laura wyrośnie.
Teraz priorytetm jest łóżeczko, które powoli staje się za ciasne.
Pokój wyszedł  bardzo dziewczęco w którym nie mogło zabraknąć elementów retro takich jak groszki na ścianie czy retro walizeczki na skarby małej księżniczki:), znajduje się tutaj również skrzynia wiklinowa na zabawki co pozwala na zachowanie porządku w pomieszczeniu.





Płotek wykonałam sama, ptaszki i domek zakupiłam na allegro.


Retro groszki na ścianie



15 komentarzy:

  1. Świetny blog a pokoik prześliczny. Zresztą wszystkie Twoje zdjęcia bardzo przyjemnie się ogląda:) Zapraszam na mój blog zagrosik.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pokój Kasiu, ja jestem w trakcie zbierania funduszy na mebelki do pokoju małego:) Rozwiązanie - grochów na ścianie pokochałam z miejsca;) Wszystko połączyłaś z gustem i mega klimatycznie. Sama chciałabym taki pokoik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. witam. Śliczny stonowany pokoik, właśnie zaczynam malowanie w pokoiku mojej 2 letniej córeczki, i zastanawiam czy kropki są malowane czy to tapeta. dziekuję z góry za odpowiedz.geri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) kropki są naklejane, kupiłam je na allegro od użytkownika neju: http://allegro.pl/neju-kropki-groszki-pokoj-marzen-81szt-i3743728058.html. Na jedną ścianę wystarczyło mi 81 sztuk (jedno opakowanie) :) Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Super dziękuję za odpowiedz. własnie znalazłam na allegro i kupuję. a więc Nasz pokoik będzie również w groszki, dziękuję za inspirację. pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny pokoik!Rowniez podkradam groszki:)co ile cm Pani naklejala?Wyglada rewelacyjnie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Groszki są słodkie :). Odległość między nimi to 22cm :). Zbyt małe odstępy źle wyglądały na ścianie. pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Bardzo dziekuje:)Groszki zamowione sasiadka czeka w gotowosci do pomocy:)Mam nadzieje ze wyjdzie nam tak ladnie jak u Was:)pozdrawiam iza

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę napisać jak udało się Pani tak równiutko nakleić kropki na ścianę. To jeszcze przede mną ale już się martwię :)

    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw przykleiłam rząd groszków od sufitu w równej odległości. Były one punktami odniesienia do reszty. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Piękny pokoik, w kropeczki po metamofrozie jest cudny. Napaliłam się na ten płotek bo jest boski - czy moglabyś podać link do sprzedawcy tych ptaszków i domku?
    Zamówiłam łóżko Klara do pokoju córci dodatkowo za dopłatą barierki, to Wasze to chyba Finiss a nie Klara, bo Klara ma takie modelowane boki.
    Pozdraiwma i czekam na kolejne inspiracje bo masz w domu ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :). Ptaszki i domek zamówiłam tutaj: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=27471306
      Nasze łóżko też jest Klara :) sprzedający przerobił boki na proste, żeby barierka stabilniej się trzymała. A jak to wygląda u Pani? przyznam szczerze, że falowane boki są ładniejsze :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ja mam te same barierki tylko dopasowane do Klary. Siedzą stabilnie. Trochę czekałam, ale było warto. Ptaszki juź znalazłam, dziękuję bardzo!

      Usuń
  9. Pokoik jest uroczy, córeczka na pewno lubi w nim przebywać :) gratuluje inwencji

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, jeśli można wiedzieć to jakim kolorem są pomalowane ściany?
    Bardzo uroczy pokoik :)

    OdpowiedzUsuń