piątek, 3 maja 2013

Retro i Prowansja w Kuchni


Już we wcześniejszym wpisie wspominałam, że kuchnia jest naszym miejscem w którym spędzamy najwięcej czasu. Mam do niej wielki sentyment z tego względu, że była dosyć długo wyczekiwana, aranżowana i urządzana gdzieś w mojej głowie. 
Początkowo zastanawiałam się nad kuchnią w stylu nowoczesnym: fronty z wysokim połyskiem, zamiast kafelek szkło lacobel. 
Ostatecznie zdecydowaliśmy się na kuchnię w stylu retro, z odrobinką Prowansji -:). Niesamowicie jestem zadowolona z naszej decyzji. Nie to, że mam coś do pomieszczeń aranżowanych na styl nowoczesny, ale teraz wiem, że nie czułabym się w niej dobrze, jednak klimat prosty i skromny sprawia,  że pomieszczenie dla mnie staje się bardzo przytulne, a z odrobinką ciekawych dodatków można sprawić, że jest romantyczne :)


Przedstawiam zdjęcie mojej kuchni przed i po remoncie


         Podana kawa lub herbata w ładnym naczyniu smakuje jeszcze lepiej:)



CoiGdzie:
Zestaw do kawy i herbaty porcelanowy, kolekcja York - Black Red White  

Kasia

22 komentarze:

  1. Płytki na ścianie sa po prostu prześliczne. Wszystko dopracowane i zgrane - i mimo, że ja jestem miłośniczką nowoczesności w kuchni, to tu mi się baaaardzo podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pięknie! różnice widać od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie!!!! bardzo podobaja mi sie te mebelki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. płytki to paradyż czy metro ege seramik? ja mam białe w łazience. w kuchni postanowiliśmy dać szklane panele zamiast płytek, żeby łatwiej było utrzymać czystość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płytki to EQUIPE Metro black. Strasznie podobają mi się białe cegiełki w łazience. Gdybym teraz remontowała i urządzała łazienkę na pewno zastosowałabym takie kafelki:).Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Fajnie wygląda ta kuchnia, podobają mi się białe meble. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuchnia to również moje ulubione miejsce w domu, gdzie spędzam najwięcej czasu.Wasza metamorfoza na plus:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) kuchnie są najlepsze, tutaj zawsze najwięcej się dzieje :)

      Usuń
  7. Kasiu piękną masz kuchnie :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, cudowne szafki!I dodatek czerni wspaniale przełamuje i komponuje się z uchwytami.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) uwielbiam w mieszkaniu połączenie bieli i czerni :)

      Usuń
  9. Mam takie same meble w kuchni, jak je zobaczyłam od razu się w nich zakochałam!
    Płytki, które pokazałaś są rewelacyjne, podobają mi się również takie same w bieli :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć. Gdzie można kupić takie meble kuchenne. Bardzo mi się podobają. Może ktoś wie jak nazywa się producent?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna metamorfoza! Bardzo nam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje dwa ulubione style! Serio! Prowansalski jest niezwykle przejrzysty i praktyczny, a retro tak stylowy, że nie wiem czy pod tym kątem dorównuje mu jakikolwiek inny styl. :)

    OdpowiedzUsuń