piątek, 29 marca 2013

Tak to się zaczęło...


Witajcie,

Po kilku miesiącach rozważania i swoich przemyśleń postanowiłam założyć bloga o mojej nowej, wielkiej pasji jaką jest dekorowanie i urządzanie mojego małego królestwa, mieszkania o którym zawsze marzyłam :-). 
Moja pasja tworzenia, dekorowania, urządzania wnętrz narodziła się w trakcie aranżowania swojego gniazdka. Co prawda od zawsze uwielbiałam modyfikować i ulepszać swoje cztery kąty niezależnie gdzie w danym momencie swojego życia mieszkałam czy to w domu rodzinnym, czy też w wynajmowanym mieszkaniu, ale tak naprawdę dopiero teraz zrozumiałam, że ten bakcyl i zamiłowanie sprawiają mi niesamowicie dużo radości i powodują, że przy nich się relaksuje.
Na moim blogu chciałabym podzielić się z Wami moją pasją dekorowania, za prezentować swoje pomysły, które mogą być inspiracją dla innych oraz wymieniać się doświadczeniami i pomysłami z pozostałymi. Będzie ciekawie, inspirująco i ze smakiem. Zatem startuję :-)



1 komentarz:

  1. Kasieńko, czytając Twój wstęp, czuję się jakbym czytała o sobie samej;) powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń